איתור נזילות במצלמה תרמית

איתור נזילות במצלמה תרמית

כולנו מכירים את כוחו העצום של זרם המים, אך חשוב לזכור שגם לטיפות המים כוח בלתי רגיל. במבנים רבים קיימות נזילות שונות בסדרי גודלן, אך כולן פוגעות בו בצורה הרסנית. נזילות מתמשכות הנחשבות “קטנות” נגרמות כתוצאה מפיצוץ נקב בצינור למשל ויכולות בקלות להפוך לנזק הדורש טיפול בקנה מידה של עשרות אלפי שקלים. המים מחלחלים פנימה וחודרים כל חומר בתשתיות המבנה, פוגעים בקירות, ריצוף וגגות. גורמים לפגיעה בלתי הפיכה בעץ המטבחים, פגיעה בקרמיקות, ציוד סניטרי ועוד.

מלבד אלו ישנן רטיבויות המתמשכות שנים, כתמי ענק המתפשטים ללא מעצור בכל רחבי הבית, חודרים את הקירות ועוברים מחלל לחלל במבנה לא מעצור. הכתמים הרטובים הופכים לחים, ריח נוראי מתקבע בחלל האוויר, נזקי עובש ונבגים המתפזרים בחלל גורמים לנזקים בריהוט, ביגוד ובעיקר לנזקי בריאות קשים. השהייה בחדר ובו עובש אסורה בתכלית והדרך היחידה להיפטר ממנו לצמיתות הינה טיפול במקור הנזילה!

במקרים אלו טיפול שאינו מקצועי יגרום להוצאות נוספות שוב ושוב, חשבונות מים אדירים, איטום חוזר, פתיחת קירות, הרמת ריצוף, עוד ועוד כספים והוצאות ללא סוף.


עוצרים את הנזק, מזמינים מקצוענים עם מצלמה תרמית לאיתור הנזילה

פניה לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה תוביל לפתרון מועיל, זול ומהיר ביותר. מצלמה תרמית בעלת טכנולוגיה מתקדמת בעלת רגישות ורזולוציה גבוהה תאפשר איתור ללא כל נזק משני! המצלמה סורקת את המבנה, מאתרת בעזרת הפרשי טמפרטורה את מוקד הנזילה וממקדת את צוות האיתור בנקודת הנזק המרכזית.

שימוש במצלמה מתקדמת בעלת חיישנים הפועלים בטווח של סנטימטרים ובדיוק מרבי, עם גודל מסך ייחודי, זווית עדשה משתנות, חיישני איתור, איכות העדשה האופטית ורגישות לייזר גבוהה מעניקה תוצאות מדהימות.

כעת משאותר מוקד הנזק ניתן לטפל באמת בבעיה, דמיינו הרמת אריח אחד בלבד במקום ריצוף של כל חלל הסלון למשל. ללא יצירת חורים בקירות, חציבות ריצוף, הוצאה של אינסטלציה תקינה קיימת או החלפה מיותר של צינורות תקינים. איתור סטרילי וממוקד ביותר, ללא נזקים, ללא לכלוך, ובעיקר תוך חיסכון זמן וכסף רב.


ישיר אחזקות – מקצוענים באיתור נזקי מים

בישיר אחזקות מעניקים מדי שנה שירות מקצועי למאות לקוחות. החברה מחויבת לסטנדרטים בלתי מתפשרים בכל הפרמטרים. כמדי שנה נציגיה מבקרים בתערוכות ציוד איתור נזקי מים ברחבי העולם, מכירים מקרוב ורוכשים את הציוד הנחשב לטוב בעולם. באמצעות שימוש בציוד בעל טכנולוגיות מתקדמות אלו, כולל מצלמות תרמיות ואמצעי איתור מובילים בישיר אחזקות יכולים לבצע את עבודתם נאמנה תוך שמירה על נכס הלקוח, מבנה ותשתיות.

בישיר אחזקות מבצעים את העבודה במהירות, יעילות ובמינימום נזקים או פגיעה בלתי מכוונת בתשתיות כגון ריצוף, גגות או קירות הנכס. זאת עושים בעזרת האיתור הטכנולוגי. השימוש במצלמות ובאמצעים הממוחשבים האחרים מעניק מפת עבודה מדוייקת ללא מגע כלל. בדיוק של סנטימטרים בודדים מאתרים את מקור הנזילה, פותחים ומטפלים בו נקודתית.

צוות ישיר אחזקות כולו בעל הסמכה ותעודה מקצועית בשירותי איתור נזקי מים. כל הצוותים עוברים את ההכשרות המתאימות, מקצועיות וטכנולוגיות על מנת שיוכלו לתת לכם, את השירות עם חיוך ואחריות לשנים. כמו כן בישיר אחזקות מנפיקים עבור כל לקוח דו”ח מפורט המסייע לו לקבל את המגיע לו לאחר הטיפול מחברת הביטוח.


שמחים לתת שירות

בין השירותים של החברה: שירות איתור נזילות ללא פתיחת קירות, שירות בקרה למערכות אינסטלציה, שירות בדיקת נכס טרם שיפוץ או טרם רכישה.

בעקבות משבר הקורונה בישיר אחזקות יוצאים במבצע מדהים הכולל: בדיקה מקיפה לאיתור נזילות ע”י מאתר מוסמך בעזרת מצלמה תרמית מתקדמת ביותר כולל דו”ח מפורט והכל ב-699 ש”ח בלבד!

לפרטים ומידע נוסף הקליקו => https://bit.ly/3xi2Ntg

תגובות: 0

* כתובת האימייל שלך לא תפורסם.